1. דף הבית
  2. מידע נוסף
  3. בטון מוחלק לגינה

בטון מוחלק לגינה

מחפשים פתרון ריצוף לגינה? רצפת בטון מוחלק מביאה עמה יתרונות רבים ומהווה את פתרון הריצוף הטוב ביותר בעבור מתחמים חיצוניים עם דגש על גינות. כיום ניתן ליהנות מכמה סגנונות עיצוב כך שהבטון המוחלק נותן מענה מלא לריצוף של חצרות, שבילים ובריכות. אתם נהנים גם ממראה עדין ואסתטי וגם מעמידות של בטון. רצפת בטון מוחלק לגינה מחזיקה מעמד לאורך שנים, מתאימה לאקלים הישראלי, ידועה ביציבות ומונעת החלקות. יחד עם מחירים נוחים מצאתם לעצמכם פתרון ריצוף מושלם לגינה.

 

איך מתחילים בהתקנה?

התקנת רצפת בטון מוחלק בגינה מתחילה ביישור של השטח. הפרויקט דורש תכנון הנדסי מקצועי ועבודה מוקפדת שלא תאפשר צמיחת עשבים בעתיד או חדירת מים. ההשקעה שלכם היום בעבודה מקצועית תחסוך לכם בעיות ניקוז בעתיד ותבטיח שנים רבות של שימוש נוח בכל מזג אוויר. משטחי בטון מוחלק לגינה אפשר לנקות בקלות בשטיפה מהירה. הבטון אינו סופח כתמים כך שניתן להסיר בקלות גם כתמים קשים. 


האם בטון מוחלק לגינה מתאים לילדים?

רצפת בטון מוחלק תהיה בחירה נכונה בעבור בתים עם ילדים. המשטח מונע החלקה, בטיחותי לשימוש ואינו דליק. ילדים בכל הגילאים נהנים לשחק על המשטח. השימוש בבטון מבטיח עמידות ללא חשש לשריטות או שברים. גם כאשר הילדים גוררים צעצועים על המשטח אתם לא צריכים לחשוש משריטות. משטח בטון חיצוני אידאלי גם לבתים עם חיות מחמד. כל שעליכם לעשות בשביל לנקות את החצר לאחר שהכלב השאיר אחריו לכלוך זה לשטוף את המשטח עם מים. 


אלו סגנונות עיצוב קיימות?

אם חשבתם שרצפת בטון היא רצפה אפורה עם מרקם גס – הגיע הזמן שתכירו את הבטון המוחלק. מגוון של אפשרויות עיצוב מבטיח עיצוב של הגינה על פי טעמכם האישי. יש לכם הזדמנות לנצל את מלוא השטח ולקבל גינה מעוצבת, נוחה לשימוש ועמידה לשנים רבות. התקנת רצפת בטון מוחלק לגינה מעלה את הערך של הנכס. אתם בוחרים את הצבע, הגימור, העיטורים וההטבות. אם תמיד חלמתם על רצפה מיוחדת וייחודית שאין לאף אחד אחר – בטון מוחלק הוא המפתח להגשמת החלום. 


הבחירה בבטון כפתרון ריצוף למתחם חיצוני היא בחירה חכמה. הבטון עמיד בפני האקלים הישראלי, נוח לשימוש, קל לניקוי ודקורטיבי. ניתן להתקין רצפת בטון חלקה בכמה צבעים או רצפה של בטון צרוב. התקנה של רצפת בטון דורשת עבודה מקצועית של צוות מנוסה. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר נדרשות רמת דיוק גבוהה וערנות. על הצוות לתזמן נכון את עבודת ההחלקה בכדי להגיע לתוצאה המבוקשת בטרם שכבת הבטון תספיק להתייבש.

התקשרו עכשיו
054-3975111
logo בניית אתרים