1. דף הבית
  2. רצפות אפוקסי
  3. רצפות אפוקסי מעוצבות

רצפות אפוקסי מעוצבות

רצפות אפוקסי מעוצבות תוכלו למצוא אצלנו במולטיפלור אנו מתמחים בציפוי אפוקסי לרצפות מכל הסוגים ולכל הצרכים

חברתנו מבצעת עבודות ציפוי אפוקסי לרצפות עבור חברות, מוסדות וכן למגוון לקוחות פרטיים בדף זה תוכלו לראות חלק מהעבודות שביצענו עבור לקוחותינו המרוצים

רצפות אפוקסי מעוצבות עשויות ממקשה של פוליאמין, משרף של אפוקסיד ומכל מיני תוספים. באם הציפוי האפוקסי לא משמש בתור ציפוי לרצפה, כי אז הוא משמש לפעמים בתור דבק. כאשר מערבבים אותו, נוצרת תגובה כימית, אשר מספקת לרצפה כל מיני איכויות. אחד מן התכונות הבולטות, אשר נוצרת על ידי התגובה הכימית הזאת, באה לידי ביטוי ביציבות חדשה ובסיבולת על פני השטח. כל התהליך הנ"ל אוטם ומשפר את המשטח שעל גביו הוא מוחל, ומצליח להתכתב עם קשר איתן ויציב.


האם רצפות אפוקסי מעוצבות יחסכו לכם בהוצאות כספיות?

לעומת החלופות, כמו למשל – קנייה של אריחים או ויניל חדשים, שכוללת גם הוצאות כספיות עבור התקנה מסיבית, רצפות אפוקסי מעוצבות מהוות את הבחירה המושלמת ביותר. דעו לכם, כי גם אין נדרש להסיר את חומרי הריצוף העכשוויים שלכם, עובדה זאת כשלעצמה תחסוך לכם הרבה הוצאות כספיות, בגין זמן וחיוב כספי נרחב יותר. במידה וברצונכם לשפץ את הריצוף שבבית שלכם, קחו בחשבון שלא מדובר בהוצאה כספית גבוהה למדי. במידה ומאסתם ברצפת הבטון הקונבנציונלית, או שתמו ימי השירות שלה, כי אז רצפת אפוקסי מעוצבת תעשה את העבודה במיטבה. מדובר אודות מענה פשוט וחסכוני. ברם, אומנם התקנה של ריצוף אפוקסי מעוצב מחייבת מספר שכבות, כאשר יש להמתין עד שהן יתייבשו כליל, אך עדיין מדובר בשילוב מנצח, בהיבטים של ההוצאה הכספית ומשך הזמן שייקח לכם להחליף את הריצוף. במידה שתטפלו בכל תרחיש בעייתי מבעוד מועד, עלות התיקונים בעתיד תהיה מזערית, אם בכלל יידרשו תיקונים. 

האם רצפות אפוקסי מעוצבות ישרתו אתכם לטווח הארוך?

על פניו, נראה כי רצפות אפוקסי מעוצבות ישרתו אתכם, גם ישרתו, לטווח הארוך. בתום ההתקנה הראשונית של רצפות האפוקסי, אין תידרשו יותר לחדש אותן למהלך שנים ארוכות. למעשה, רצפות אלו יחזיקו זמן רב יותר לעומת החלופות, כדוגמת – שטיח, עץ, או ריצוף אריחים קונבנציונלי, וזאת בשל העמידות שלה בפני כתמים, זעזועים או לחלופין רטיבות. הנראות המרעננת של רצפת האפוקסי המעוצבת תחזיק מעמד לטווח הארוך, וזאת בשל איכויות העמידות וההגנה שלה. 


logo בניית אתרים