1. דף הבית
  2. מידע נוסף
  3. רצפת בטון מוחלק

רצפת בטון מוחלק

היכן אפשר להתקין את רצפת הבטון?

התקנה של רצפת בטון אפשרית בחצרות של בתים, מתחמי נופש, בתי עסק ומוסדות. ישנה אפשרות למשטח בטון גדול או משטח קטן יותר (בטון מוחלק לשבילים). המראה החלק של הבטון משתלב נהדר עם מדשאות ירוקות וצמחייה. אפשר למקם על רצפת בטון בריכות שחייה ללא חשש מפני שחיקת תחתית הרצפה. יציקת בטון תהיה פתרון מהיר, מרשים, נוח ולא יקר לריצוף חלקי או מלא של המתחם החיצוני. התקנות של רצפת בטון מתאימות גם למתחם חנייה מקורה או לא מקורה, מגרשי ספורט וריצוף של סדנאות עבודה, מחסן או משרד ביתי. 

רצפת בטון מוחלק לריצוף אסתטי ועמיד

משטחי בטון מוחלק מתבססים על שכבת בטון אחת חלקה שעוברת תהליכים של החלקה והברקה. ציוד חדיש יחד עם חומרים איכותיים הופכים את אותו בטון אפרורי וגס שכולנו מכירים לרצפה חלקה, אסתטית, נוחה, בטיחותית ויפיפייה. רצפת בטון מוחלק מתאימה לשימוש חיצוני ופנימי כאחד. השימוש בבטון מתאים למשטחים בכל הגדלים. בניגוד לריצוף עם אריחי קרמיקה, רצפת בטון מוחלק ניתנת להתאמת לכל מידה היות ומדובר במשטח בטון יצוק.

יתרונות נוספים של רצפת בטון מוחלק הם אחידות, תחזוקה קלה ופעולת ריצוף מהירה (יחסית). התקנה של רצפת בטון אינה דורשת אריחים כך שמתקבל משטח אחד אחיד וחלק. האחידות מעניקה תחושה של מרחב. התחזוקה הפשוטה נובעת מהתכונות הטובות של הבטון (דוחה כתמים, עמיד מאוד בפני שריטות, נוגד החלקה ועוד). חומרי ניקוי רגילים מספיקים על מנת לנקות רצפת בטון מוחלק. פעולת הריצוף צפויה להיות מהירה יותר בהשוואה לעבודות ריצוף אחרות היות ואין צורך באריחים. שכבת הבטון הבסיסית היא גם השכבה העליונה והדקורטיבית.

ריצוף עמיד שמחזיק מעמד

כאשר מרצפים את הבית עם אריחי קרמיקה כדאי תמיד לשמור מספר אריחים למקרה של אריח שנשבר או נסדק. רצפת בטון מוחלק היא רצפה חזקה מאוד כך ששברים וסדקים אינם מופיעים כלל. חלקי חילוף אינם אפשריים בריצוף בטון. גם אם נפל על רצפת הבטון הדקורטיבית פטיש במשקל של שני קילוגרם, רוב הסיכויים שלא יישאר כל סימן.

מה חשוב לעשות לפני שמתקינים רצפת בטון?

אם קיימת אצלכם צנרת שממוקמת מתחת לרצפה חשוב שתדעו שלאחר התקנת רצפת בטון מוחלק לא תהיה גישה אל הצנרת הזו. הריצוף האחיד אינו מאפשר תיקונים נקודתיים בצנרת. הדרך היחידה בה אפשר יהיה להגיע אל צנרת שמותקנת מתחת לאריחים היא שבירת הבטון. על מנת למנוע מראש את הצורך לשבור את רצפת הבטון כדאי מראש להתקין רצפת בטון רק בחדרים בהם אין צנרת רצפה.

הצבע הפופולרי ביותר בתחום הוא אפור. רוב הלקוחות בוחרים להתקין רצפת בטון אפורה במראה אלגנטי קלאסי. הצבע האפור משתלב נהדר עם כל סגנונות העיצוב. ניתן להזמין גוונים בהירים וכהים של אפור.

התקשרו עכשיו
054-3975111
logo בניית אתרים