1. דף הבית
  2. מידע נוסף
  3. ליטוש בטון מוחלק

ליטוש בטון מוחלק

ליטוש בטון מוחלק מהווה תהליך אשר מעניק אפשרות להגיע לרמת הגימור הגבוהה ביותר יחד עם חיזוק שכבת הבטון העליונה של הבטון המלוטש. שיוף בטון מוחלק באמצעות ניירות ליטוש מעניקות מראה מסורתי יותר לשכבה העליונה. ניתן לצקת בטון וללטש אותו לאחר 5 עד 10 ימים או לחילופין ליטוש בטון קיים בו אנו מקדישים מחשבה רבה וחומר גלם דקורטיבי. 


איפה ניתן למצוא בטון מוחלק?


בימים אלו אפשר לומר כי במגוון רחב של בתים ישנים בהם ישנו משטח בטון ישן, תוכלו לפגוש בבטון מוחלק ומלוטש אשר בוצע במטרה לחדש את מראה הבית ולשמר את הסגנון הייחודי שלו, אפשר לומר כי מגוון רחב של מעצבי פנים שונים נוטים להשתמש בבטון מוחלק תוך כדי שילובו בבתים המעוצבים בסגנון לופט, וינטאג', דירות סטודיו ואף אולמות אירועים כאלה ואחרים. יש לציין כי בעת בה השטח גדול, אפשר להטמיע את הבטון המוחלק באופן קל ופשוט וכך למעשה גם העלויות הכרוכות בביצוע התהליך יהיו בהתאם. אי לכך, חשוב לבצע חידוש וליטוש של רצפת בטון מוחלק אחת לתקופה על מנת לשמור על המראה האסתטי והנקי שלה לאורך פרק זמן ממושך. 


בטון מוחלק דורש טיפול מיוחד


מדובר ברצפת בטון שאינה רגילה אשר דורשת טיפול מיוחדת יחד עם ליווי של מספר חומרים שונים וכמו כן גם תחזוקה שונה לחלוטין. על מנת לבצע ליטוש בטון מוחלק יש להשתמש במכונה מותאמת, שימוש בכל מכונה מסוג אחר אשר לא נועדה לשימוש עבור ליטוש בטון מוחלק - לא יתאים כאן. כמו כן, יש להשתמש במכונה חזקה וגסה יותר באופן משמעותי, על מנת להגיע אל התוצאות הרלוונטיות אשר עונות על הצרכים האישיים שלכם. 

התקשרו עכשיו
054-3975111
logo בניית אתרים